Rozszerzenie gwarancji do Surface Laptop Go do 4 lat
Informacje o gwarancji na urządzenie Surface
UWAGA!
Surface Support w sieci:
https://www.microsoft.com/surface/pl-pl/support/business**
** Gwarancja producenta na stronie internetowej podaje błędnie dla urządzeń 1 rok standardowej gwarancji - jest to wynik tłumaczenia dokumentu z wersji US. Gwarancja w Polsce wynosi 2 lata.
Gwarancje Surface for Business
Gwarancja producenta dla sprzętu biurowego:
- Czas trwania: 2 lata
- Kiedy aktywować: Rozpoczyna się w dniu zakupu Surface
- Awaria mechaniczna: Tak*
- Advanced Exchange: Tak**
Extended Hardware Service:
- Czas trwania: Do 3 lub 4 lat
- Kiedy aktywować: Dostępna w ciągu 45 dni od zakupu Surface
- Awaria mechaniczna: Tak*
- Advanced Exchange: Tak**
* Awaria mechaniczna to uszkodzenie mechaniaczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.
** Advanced Exchange to usługa, w ramch ktorej Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3-5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie ("Urządzenie AES") do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu.
Poniżej 30 dni od daty zakupu przez klienta.
Jeżeli sprzęt jest niesprawny zaraz po zakupie (do 30 dni od daty zakupu od dystrybutora), należy przyjąć produkt i przekazać go dystrybutorowi, od ktorego został zakupiony produkt w celu wymiany na nowy bądź skorygowania faktury.*
* W niektórych przypadkach może się to wiązać z zakupieniem nowego urządzenia w celu jak najszybszej, bezpośredniej wymiany produktu (w takim wypadku na wadliwe urządzenie dystrybutor wystawia korektę faktury).
Powyżej 30 dni od daty zakupu przez klienta.
Po upływie 30 dni od daty zakupu należy kontaktować się bezpośrednio z Microsoft w celu wysyłki urządzenia bądź akcesorium do wymiany/naprawy.
Numer telefonu na infolinię serwisową:
801 802 000
+48 22 594 19 99
Extended Hardware Service:
Go2 / Go 3
- 3 lata 9C2-00071
- 4 lata VP4-00064
Pro 7+/Pro 8/Pro X
- 3 lata 9C2-00015
- 4 lata VP4-00020
Pro 7
- 3 lata 9C2-00015
- 4 lata VP4-00020
Laptop Go
- 3 lata 9C2-00166
- 4 lata VP4-00147
Laptop 3/Laptop 4
- 3 lata 9C2-00030
- 4 lata VP4-00035
Book 3
- 3 lata 9C2-00053
- 4 lata VP4-00046
Studio2
- 3 lata 9C2-00081
Laptop Studio
- 3 lata 9C2-00220
Pasuje do:
Notebooki
-
Czas trwania:
4 lata
-
Rodzaj:
Carry-In/Bring-In
-
Wersja:
Cyfrowa / do pobrania