Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC
Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz zdanie egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Ważne informacje dotyczące sposobu realizacji napraw
W przypadku wsparcia Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie
(są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco:
kurier dostarcza sprawną część
wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta
kurier odbiera uszkodzoną część od Klienta
Jeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika DellEMC, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego DellEMC.
Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).
Pasuje do:
- XPS 7590
- XPS 7390
- XPS 9305
- XPS 9310 2in1
- XPS 9310
- XPS 9500
- XPS 9700
Notebooki
-
Czas trwania:
3 lata
-
Gwarancja bazowa:
2 lata Onsite
-
Rodzaj:
On-Site