Wczytuję dane...
Model: 870290
Kod producenta: 890-BKJY/MW3L3_3PS5PS
Producent: DELL
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)

Pasuje do:

Mobile Precision 3550, 3530, 3540, 3541, 3551,3560,3561, 3470, 3570,3571,3480,3580

Notebooki

  • Czas reakcji: 

    Next-Business-Day

  • Czas trwania: 

    5 lat

  • Godziny zgłoszeń (dni x godziny): 

    7 x 24

  • Gwarancja bazowa: 

    3 lata NBD

  • Rodzaj: 

    On-Site

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page