Wczytuję dane...
Model: 627458
Kod producenta: 9C2-00030
Producent: MICROSOFT
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Rozszerzenie gwarancji do Surface Laptop do 3 lat  

Informacje o gwarancji na urządzenie Surface

UWAGA!
Surface Support w sieci:

https://www.microsoft.com/surface/pl-pl/support/business**

** Gwarancja producenta na stronie internetowej podaje błędnie dla urządzeń 1 rok standardowej gwarancji - jest to wynik tłumaczenia dokumentu z wersji US. Gwarancja w Polsce wynosi 2 lata.

Gwarancje Surface for Business


Gwarancja producenta dla sprzętu biurowego:

  • Czas trwania: 2 lata
  • Kiedy aktywować: Rozpoczyna się w dniu zakupu Surface
  • Awaria mechaniczna: Tak*
  • Advanced Exchange: Tak**

Extended Hardware Service:

  • Czas trwania: Do 3 lub 4 lat
  • Kiedy aktywować: Dostępna w ciągu 45 dni od zakupu Surface
  • Awaria mechaniczna: Tak*
  • Advanced Exchange: Tak**

* Awaria mechaniczna to uszkodzenie mechaniaczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.

** Advanced Exchange to usługa, w ramch ktorej Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3-5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie ("Urządzenie AES") do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu.

Poniżej 30 dni od daty zakupu przez klienta.
Jeżeli sprzęt jest niesprawny zaraz po zakupie (do 30 dni od daty zakupu od dystrybutora), należy przyjąć produkt i przekazać go dystrybutorowi, od ktorego został zakupiony produkt w celu wymiany na nowy bądź skorygowania faktury.*

* W niektórych przypadkach może się to wiązać z zakupieniem nowego urządzenia w celu jak najszybszej, bezpośredniej wymiany produktu (w takim wypadku  na wadliwe urządzenie dystrybutor wystawia korektę faktury).

Powyżej 30 dni od daty zakupu przez klienta.
Po upływie 30 dni od daty zakupu należy kontaktować się bezpośrednio z Microsoft w celu wysyłki urządzenia bądź akcesorium do wymiany/naprawy.

Numer telefonu na infolinię serwisową:
801 802 000
+48 22 594 19 99

Extended Hardware Service:

Go2 / Go 3

  • 3 lata 9C2-00071
  • 4 lata VP4-00064

Pro 7+/Pro 8/Pro X

  • 3 lata 9C2-00015
  • 4 lata VP4-00020

Pro 7

  • 3 lata 9C2-00015
  • 4 lata VP4-00020

Laptop Go

  • 3 lata 9C2-00166
  • 4 lata VP4-00147

Laptop 3/Laptop 4

  • 3 lata 9C2-00030
  • 4 lata VP4-00035

Book 3

  • 3 lata 9C2-00053
  • 4 lata VP4-00046

Studio2

  • 3 lata 9C2-00081

Laptop Studio

  • 3 lata 9C2-00220

Pasuje do:

Surface Laptop

Notebooki

  • Czas trwania: 

    3 lata

  • Rodzaj: 

    Carry-In/Bring-In

  • Wersja: 

    Cyfrowa

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page