TC Essential ML350 Gen10 H40J7E
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to wsparcie operacyjne dla sprzętu i oprogramowania HPE (produktów HPE). HPE Tech Care pomaga zespołom IT skoncentrować się na rozwoju firmy poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów działania, zamiast skupiania się na kwestiach reaktywnych.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także stale poszukiwać sposobów na bardziej efektywne wykonywanie zadań. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonicznych, moderowanych przez HPE forów z określonymi czasami reakcji, automatycznego rejestrowania incydentów i czatu w czasie rzeczywistym. Usługa zapewnia dostęp do eksperckich zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i/lub oprogramowania w kontekście konkretnego obciążenia i pozwala uniknąć spędzania przez Klienta czasu na odpowiadaniu czasami na niepotrzebne pytania dotyczące selekcji lub uprawnień.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.
Centrum wsparcia HPE zapewnia ulepszone i spersonalizowane środowisko cyfrowe, które pomaga Klientom zarządzać ich zasobami poprzez rozpoznawanie różnych produktów zainstalowanych w środowisku Klienta oraz wzajemne oddziaływanie tych produktów. Nowe narzędzia samoobsługowe umożliwiają Klientom wykonywanie określonych czynności bez konieczności otwierania incydentu wsparcia, a także udostępniają portal z wyselekcjonowanymi zasobami wiedzy. HPE Tech Care zapewnia dostęp do zasobów HPE, które pomogą osiągnąć doskonałość operacyjną i optymalizację wydajności od brzegu do chmury.
Pasuje do:
Serwery
-
Czas trwania:
5 lat
-
Rodzaj:
Door-to-Door
-
Wersja:
Cyfrowa / do pobrania