Możesz obsłużyć wszystko w zaciszu swojego domu. Możesz zamówić usługę za pomocą kilku kliknięć na swoim komputerze lub telefonie. Nie musisz nigdzie iść ani dzwonić.
Oszczędzaj czas i pieniądze. Dzięki usłudze Pick up and Return wyślemy kuriera pod Twoje drzwi, przejmiemy towar i po naprawie wrócimy go do domu. Ty nie płacisz ani grosza, ASUS pokrywa wszystkie koszty wysyłki.
To łatwe i szybkie. Według statystyk nawet 90% napraw gwarancyjnych jest realizowanych w ciągu 5 dni roboczych, jeśli serwis posiada na stanie niezbędne części.
Możesz sprawdzić stan usługi online. Po prostu kliknij Sprawdź stan naprawy na dole strony http://www.asus.com lub pobierając kod QR na swój telefon komórkowy.
ASUS oferuje usługę odbioru i zwrotu jako usługę wykraczającą poza normalne zamawianie napraw u sprzedawcy, u którego zakupiono produkt. Polega to na odbiorze produktu przez firmę kurierską u klienta i odesłaniu produktu po naprawie w ten sam sposób do klienta. W takim przypadku Klient nie musi kontaktować się ze sprzedawcą.
Ta usługa dotyczy laptopów, telefonów komórkowych, tabletów, monitorów LCD, komputerów All-in-One i komputerów stacjonarnych firmy ASUS zakupionych w Czechach i na Słowacji. Wpisany w formularzu numer seryjny jest natychmiast weryfikowany pod kątem możliwości zorganizowania naprawy w formie Odbiór i Zwrot. Jeżeli towar nie znajduje się wśród tych, dla których można w ten sposób umówić się na naprawę, klient jest informowany o konieczności kontaktu ze sprzedawcą w celu umówienia naprawy.