Wczytuję dane...
Model: 762795
Kod producenta: 890-BLTB/L5SL5_3OS5PSP
Producent: DELL
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Wsparcie techniczne ProSupport Plus dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Inżynierów Technicznych ProSupport Plus DellEMC
Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
Wyznaczony Opiekun Techniczny (Service Account Manager) dla klientów posiadających min. 500 urządzeń
o Monitorowanie zdarzeń w obrębie infrastruktury objętej usługą ProSupport Plus
o Zarządzanie eskalacjami i zalecenia dotyczące utrzymania infrastruktury sprzętowej
Monitorowanie urządzeń przy wykorzystaniu oprogramowania Support Assist
o Predykcyjne wykrywanie usterek baterii i dysków twardych
o Automatyczna diagnostyka i zdalne tworzenie zgłoszeń serwisowych
o Proaktywny kontakt telefoniczny z Serwisu DellEMC w momencie otrzymania zgłoszenia usterki
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
ProSupport Plus zawiera usługi: Keep Your Hard Drive i Accidental Damage w cenie
Do wsparcia typu ProSupport Plus dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Rozszerzony serwis na baterię do notebooka (Extended Battery Service)
o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)

Pasuje do:

  1. Latitude 5310
  2. Latitude 5310 2in1
  3. Latitude 5320
  4. Latitude 5320 2in1
  5. Latitude 5410
  6. Latitude 5411
  7. Latitude 5420
  8. Latitude 5510
  9. Latitude 5511
  10. Latitude 5520

Notebooki

  • Czas reakcji: 

    Next-Business-Day

  • Czas trwania: 

    5 lat

  • Godziny zgłoszeń (dni x godziny): 

    7 x 24

  • Rodzaj: 

    On-Site

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page