Wsparcie techniczne ProSupport Plus dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Inżynierów Technicznych ProSupport Plus DellEMC
Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
Wyznaczony Opiekun Techniczny (Service Account Manager) dla klientów posiadających min. 500 urządzeń
o Monitorowanie zdarzeń w obrębie infrastruktury objętej usługą ProSupport Plus
o Zarządzanie eskalacjami i zalecenia dotyczące utrzymania infrastruktury sprzętowej
Monitorowanie urządzeń przy wykorzystaniu oprogramowania Support Assist
o Predykcyjne wykrywanie usterek baterii i dysków twardych
o Automatyczna diagnostyka i zdalne tworzenie zgłoszeń serwisowych
o Proaktywny kontakt telefoniczny z Serwisu DellEMC w momencie otrzymania zgłoszenia usterki
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
ProSupport Plus zawiera usługi: Keep Your Hard Drive i Accidental Damage w cenie
Do wsparcia typu ProSupport Plus dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Rozszerzony serwis na baterię do notebooka (Extended Battery Service)
o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)
Pasuje do:
- Latitude 5310
- Latitude 5310 2in1
- Latitude 5320
- Latitude 5320 2in1
- Latitude 5410
- Latitude 5411
- Latitude 5420
- Latitude 5510
- Latitude 5511
- Latitude 5520
Notebooki
-
Czas reakcji:
Next-Business-Day
-
Czas trwania:
5 lat
-
Godziny zgłoszeń (dni x godziny):
7 x 24
-
Rodzaj:
On-Site