Wczytuję dane...
Model: 762777
Kod producenta: 890-BMCD/L7SL7_3OS3PSP
Producent: DELL
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Wsparcie techniczne ProSupport Plus dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Inżynierów Technicznych ProSupport Plus DellEMC
Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
Wyznaczony Opiekun Techniczny (Service Account Manager) dla klientów posiadających min. 500 urządzeń
o Monitorowanie zdarzeń w obrębie infrastruktury objętej usługą ProSupport Plus
o Zarządzanie eskalacjami i zalecenia dotyczące utrzymania infrastruktury sprzętowej
Monitorowanie urządzeń przy wykorzystaniu oprogramowania Support Assist
o Predykcyjne wykrywanie usterek baterii i dysków twardych
o Automatyczna diagnostyka i zdalne tworzenie zgłoszeń serwisowych
o Proaktywny kontakt telefoniczny z Serwisu DellEMC w momencie otrzymania zgłoszenia usterki
Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
ProSupport Plus zawiera usługi: Keep Your Hard Drive i Accidental Damage w cenie
Do wsparcia typu ProSupport Plus dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
o Rozszerzony serwis na baterię do notebooka (Extended Battery Service)
o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)

Pasuje do:

  1. Latitude 7310
  2. Latitude 7320
  3. Latitude 7410
  4. Latitude 7420
  5. Latitude 7520

Notebooki

  • Czas reakcji: 

    Next-Business-Day

  • Czas trwania: 

    3 lata

  • Godziny zgłoszeń (dni x godziny): 

    7 x 24

  • Rodzaj: 

    On-Site

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page