Wsparcie techniczne ProSupport Plus dla rozwiązań klienckich Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services Skrócona charakterystyka usługi: Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu) Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC. Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC) Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Inżynierów Technicznych ProSupport Plus DellEMC Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort) Wyznaczony Opiekun Techniczny (Service Account Manager) dla klientów posiadających min. 500 urządzeń o Monitorowanie zdarzeń w obrębie infrastruktury objętej usługą ProSupport Plus o Zarządzanie eskalacjami i zalecenia dotyczące utrzymania infrastruktury sprzętowej Monitorowanie urządzeń przy wykorzystaniu oprogramowania Support Assist o Predykcyjne wykrywanie usterek baterii i dysków twardych o Automatyczna diagnostyka i zdalne tworzenie zgłoszeń serwisowych o Proaktywny kontakt telefoniczny z Serwisu DellEMC w momencie otrzymania zgłoszenia usterki Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct) ProSupport Plus zawiera usługi: Keep Your Hard Drive i Accidental Damage w cenie Do wsparcia typu ProSupport Plus dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.: o Rozszerzony serwis na baterię do notebooka (Extended Battery Service) o Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)