Wczytuję dane...
Model: 725558
Kod producenta: 5WS0V07066
Producent: LENOVO
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

DEDYKOWANA ZAAWANSOWANA DIAGNOSTYKA I KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE SPRAWAMI W REGIONIE EMEA.

Dlaczego Premier Support?
Potrzebujesz wsparcia infrastruktury, które zapewnia doskonałą jakość na całym świecie. Wsparcie Lenovo Premier zapewnia bezpośredni dostęp do naszych najbardziej elitarnych techników w celu uzyskania nieszablonowego podejścia do rozwiązywania problemów oraz kompleksowej obsługi oprogramowania. Ponadto uzyskasz dostęp do koordynatorów technicznych z dogłębną znajomością firmy, którzy zajmują się utrzymaniem relacji oraz wypracowaniem rozwiązań w nietypowych sytuacjach. Wsparcie Lenovo Premier to doskonałość na każdym etapie.

Lenovo Premier Support oferuje:

  • Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne1, w dni powszednie 7:00-19:00 (CET)
  • Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM
  • Pojedynczy punkt kontaktu do sprawnego zarządzania sprawami
  • Koordynatorzy Techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach
  • Globalny zasięg
  • Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu2 oraz rezerwacja części
  • Standardowy zestaw raportów (wysyłanie części, ilości części, poziom usług, powtórne naprawy, typ naprawy: gwarancyjna/pogwarancyjna)
  • Lenovo Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów systemowych i tworzeniem zgłoszeń do wsparcia technicznego
  • Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier, które pomagają w zarządzaniu zasobami i kontaktach z centrum obsługi telefonicznej
  • Opcja oznaczania sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych do centrum obsługi telefonicznej Premier

Warranty lookup
Strona służąca do weryfikacji rodzaju I długości trwania gwarancji https://support.lenovo.com/us/en/warrantylookup

Usługi i gwarancja w skrócie
http://shop.lenovo.com/pl/pl/services-warranty/

Usługa powinna zostać zarejestrowana w ciągu 30 dni od jej zakupu.

Informacje dodatkowe

Po zakupie prosimy o kontakt z handlowcem w celu otrzymania kodu autoryzacyjnego i numeru PIN, aby zarejestrować zakupione rozszerzenie gwarancji.

Pasuje do:

  • ThinkPad P1 G2    20QT   3Y Onsite
  • ThinkPad P43s      20RH   3Y Onsite
  • ThinkPad P53        20QN  3Y Onsite
  • ThinkPad P53s      20N6   3Y Onsite
  • ThinkPad P72        20MB  3Y Onsite

Notebooki

  • Czas reakcji: 

    Next-Business-Day

  • Czas trwania: 

    3 lata

  • Rodzaj: 

    On-Site

  • Wersja: 

    ePack

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page