DEDYKOWANA ZAAWANSOWANA DIAGNOSTYKA I KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE SPRAWAMI W REGIONIE EMEA.
Dlaczego Premier Support? Potrzebujesz wsparcia infrastruktury, które zapewnia doskonałą jakość na całym świecie. Wsparcie Lenovo Premier zapewnia bezpośredni dostęp do naszych najbardziej elitarnych techników w celu uzyskania nieszablonowego podejścia do rozwiązywania problemów oraz kompleksowej obsługi oprogramowania. Ponadto uzyskasz dostęp do koordynatorów technicznych z dogłębną znajomością firmy, którzy zajmują się utrzymaniem relacji oraz wypracowaniem rozwiązań w nietypowych sytuacjach. Wsparcie Lenovo Premier to doskonałość na każdym etapie. Lenovo Premier Support oferuje:
Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne1, w dni powszednie 7:00-19:00 (CET)
Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM
Pojedynczy punkt kontaktu do sprawnego zarządzania sprawami
Koordynatorzy Techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach
Globalny zasięg
Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu2 oraz rezerwacja części
Standardowy zestaw raportów (wysyłanie części, ilości części, poziom usług, powtórne naprawy, typ naprawy: gwarancyjna/pogwarancyjna)
Lenovo Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów systemowych i tworzeniem zgłoszeń do wsparcia technicznego
Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier, które pomagają w zarządzaniu zasobami i kontaktach z centrum obsługi telefonicznej
Opcja oznaczania sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych do centrum obsługi telefonicznej Premier
Usługa powinna zostać zarejestrowana w ciągu 30 dni od jej zakupu. Informacje dodatkowe Po zakupie prosimy o kontakt z handlowcem w celu otrzymania kodu autoryzacyjnego i numeru PIN, aby zarejestrować zakupione rozszerzenie gwarancji.