EPOS PRESENCE GREY BUSSINES UC - bezprzewodowe rozwiązanie słuchawkowe w zakresie rozmów telefonicznych dokonywanych przy użyciu telefonów komórkowych, smartfonów czy softfonów. Zapewnia on znakomitą jakość dźwięku we wszystkich środowiskach. Wykorzystuje technologię WindSafe oraz SpeakFocus do odfiltrowania szumów otoczenia oraz poprawy jakości głosu, zapewniając tym samym najwyższą zrozumiałość mowy.
- Technologia WindSafe inteligentna redukcja szumów wiatru przy wykorzystaniu trzech współpracujących ze sobą mikrofonów, dzięki którym można skutecznie wyeliminować niepożądane szumy wiatru.
- Technologia SpeakFocus adaptacyjny system redukcji szumów wykorzystujący trzy mikrofony cyfrowe, który jest optymalizowany dla środowisk o dużych szumach np. w samochodzie, na zewnątrz czy w biurze.
- Rozmowy bez echa rozwiązanie cyfrowego usuwania echa powoduje eliminowanie wszystkich pogłosów podczas rozmów.
- Łatwość użycia dzięki suwakowemu wyłącznikowi zasilania oraz kontrolerowi rozmów możemy szybko rozpocząć lub zakończyć rozmowę telefoniczną oraz ustawić głośność zgodnie z potrzebami
- Komfort używania dzięki małej wadze zestaw słuchawkowy waży zaledwie 13 gramów.
- Elastyczność w sposobie noszenia możliwość założenia na lewe lub prawe ucho z użyciem zaczepu zausznego lub bez niego. Dodatkowo jako akcesorium pałąk nagłowny oraz ładowarka biurkowa.
- Długi czas rozmowy możemy rozmawiać z partnerami biznesowymi i przyjaciółmi nawet do 10 godzin, z maksymalnie 14-dniowym czasem czuwania.
- Wskaźnik poziomu naładowanie akumulatora zestawu słuchawkowego prezentowany na ekranie Apple iPhone.
- Kontrola głośności zależnie od poziomu szumów automatyczna, adaptacyjna kontrola głośności w celu zapewnienia zoptymalizowanej zrozumiałości mowy oraz najwyższej jakości dźwięków.
Akcesoria w zestawie:
Pozostałe parametry:
Głośniki/słuchawki
-
depth:
50
-
height:
130
-
Kolor:
Czarny
-
Komunikacja bezprzewodowa:
Bluetooth
-
Konstrukcja:
Z zaczepami usznymi, Douszne
-
Przeznaczenie:
Pozostałe, Nawigacja, Telewizja, Telefonia internetowa, Telefonia komórkowa, Call center
-
Technologie:
Wykrywanie aktywności głosowej (VAD), Usuwanie echa akustycznego (AEC), Hands-free, Redukcja szumów, Tłumienie dźwięków z otoczenia
-
width:
95