HPE Tech Care Basic 2-godzinny czas reakcji w godzinach od 9:00 do 17:00 (standardowe dni robocze) Przybycie na miejsce w następnym dniu roboczym. Jest to podstawowy poziom wsparcia, zaprojektowany dla firm, które potrzebują podstawowego wsparcia sprzętowego i oprogramowania. Obejmuje on dostęp do Centrum Wsparcia HPE, aktualizacje oprogramowania oraz ograniczone wsparcie techniczne w godzinach pracy. Usługa Basic jest idealnym wyborem dla mniejszych firm z mniej krytycznymi systemami, które nie wymagają ciągłego dostępu do wsparcia.
Defective Media Retention (DMR) DMR to dodatkowa usługa, która może być dołączona do dowolnego z poziomów wsparcia HPE Tech Care. Pozwala ona klientom na zachowanie dysków twardych lub innych nośników danych, które uległy awarii, zamiast zwracać je do HPE w ramach wymiany gwarancyjnej. Jest to szczególnie ważne dla firm, które przechowują wrażliwe dane i muszą przestrzegać rygorystycznych przepisów dotyczących prywatności i bezpieczeństwa danych. DMR umożliwia klientom samodzielne zniszczenie nośników danych, zapewniając dodatkową warstwę ochrony prywatności i bezpieczeństwa.