Rozszerzenie gwarancji 5Y Tech Care Basic DL345 Gen11 H78Z3E
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to usługa wsparcia operacyjnego dla sprzętu i oprogramowania HPE (produkty HPE). HPE Tech Care pomaga zespołom IT skupić się na rozwoju firmy poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów wykonywania określonych zadań, a nie tylko skupianie się na reaktywnych problemach.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także nieustannie szukać sposobów na bardziej efektywne wykonywanie zadań. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonu, moderowanych forów HPE z określonymi czasami reakcji, automatycznego rejestrowania zdarzeń i czatu w czasie rzeczywistym .
Usługa zapewnia dostęp do specjalistycznych zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i / lub oprogramowania w kontekście określonego obciążenia pracą i pozwala Klientowi nie tracić czasu na odpowiadanie na niekiedy niepotrzebne pytania dotyczące segregacji lub uprawnień.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.