Wczytuję dane...
Model: 859375
Kod producenta: HY5G2E
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

Telefoniczny dostęp do ekspertów
Klienci mogą kontaktować się z pomocą techniczną HPE telefonicznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby rejestrować zdarzenia pomocy technicznej. Czas reakcji będzie zależał od poziomu usługi produktu objętego usługą. 15-minutowa rozszerzona reakcja w trybie 24x7 (krytyczne i podstawowe poziomy usług) W przypadku incydentów o znaczeniu krytycznym o poziomie 1 HPE stara się połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu 15 minut. W przypadku wszystkich innych incydentów HPE może połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu jednej godziny

Standardowa reakcja w ciągu 2 godzin (podstawowy poziom usług)
W przypadku zgłoszeń dotyczących produktów objętych podstawową umową serwisową HPE zapewnia 2-godzinną odpowiedź telefoniczną od specjalisty ds. Produktu w okresie obowiązywania usługi.

Ekspercki czat online i odpowiedź na forum ekspertów
Ekspercki czat online: Klienci mogą zainicjować czat online ze specjalistycznym zasobem technicznym w celu zadawania pytań, uzyskania pomocy lub ogólnych wskazówek technicznych. Dostępny jest czat online z ekspertami, dzięki któremu klienci mogą szybko uzyskać odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące ich produktów HPE. Złożone pytania, które wymagają szczegółowych odpowiedzi, mogą zostać podniesione, aby w razie potrzeby wspierać incydenty. Ekspercki czat online jest ograniczony tylko do języka angielskiego i jest dostępny w okresie obowiązywania usługi.

Odpowiedź na forum ekspertów: klienci mogą zadawać pytania, zgłaszać problemy lub omawiać użycie produktów na forach społeczności HPE. Specjaliści ds. Produktów HPE odpowiadają w ciągu dwóch dni roboczych na wszelkie nierozwiązane pytania zadane na oficjalnym forum społeczności HPE dotyczącym produktów objętych usługami pomocy technicznej HPE. Tam, gdzie posty poruszają tematy, którymi należy się zająć w ramach standardowych procesów wsparcia, HPE prosi o utworzenie formalnego incydentu pomocy technicznej i przestrzeganie standardowych procesów zarządzania incydentami HPE. Odpowiedź specjalistycznego zasobu technicznego jest ograniczona tylko do języka angielskiego i wymaga zarejestrowania użytkownika w Centrum pomocy technicznej HPE i powiązania umów serwisowych.

Ogólne wskazówki techniczne
HPE dokłada wszelkich starań, aby udzielać ogólnych wskazówek technicznych dotyczących pytań i zapytań klientów dotyczących obszarów tematycznych przedstawionych poniżej, dotyczących obsługi i zarządzania produktami klienta objętymi usługą HPE Tech Care.

Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent niekrytyczny. Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent o poziomie ważności 3. W odniesieniu do tematów szczegółowo opisanych / opisanych poniżej, HPE identyfikuje dokumenty merytoryczne, filmy i artykuły z bazy wiedzy, aby pomóc w poruszanych tematach.

Pomoc HPE InfoSight
W przypadku produktów HPE obsługiwanych przez HPE InfoSight (lista dostępna pod następującym łączem) HPE zapewnia wsparcie i porady dotyczące instalacji, konfiguracji i użytkowania HPE InfoSight. Ponadto w przypadku tych połączonych produktów HPE rozszerza ogólne wytyczne techniczne o analizy HPE InfoSight oraz dostarczane alerty i zalecenia.

W przypadku skonfigurowanych produktów HPE na żądanie HPE pomaga klientom zrozumieć problemy, alerty i informacje dostarczane przez HPE InfoSight. Tam, gdzie analizy zawierają zalecenia zawarte w informacjach o obciążeniu HPE InfoSight, HPE może zapewnić kwalifikację analizy, zalecenia i ogólne następne najlepsze działania zgodnie z ogólnymi wskazówkami technicznymi. Więcej informacji na temat HPE InfoSight, zasięgu urządzeń i możliwości można znaleźć na stronie infosight.hpe.com

Pasuje do:

DL325 G10+ V2 

Serwery

  • Czas reakcji: 

    Next-Business-Day

  • Czas trwania: 

    5 lat

  • Godziny zgłoszeń (dni x godziny): 

    5 x 9

  • Rodzaj: 

    On-Site

  • Wersja: 

    Cyfrowa / do pobrania

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page