Wczytuję dane...
Model: 820910
Kod producenta: H75J8E
i-Raty - raty online
i-Leasing - leasing online

3-letnia usługa HPE Tech Care Basic ML30 Gen10 Plus 

HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów zajmujących się konkretnymi produktami i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także stale szukać sposobów na bardziej efektywne wykonywanie zadań. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonicznych, moderowanych przez HPE forów z określonymi czasami reakcji, automatycznego rejestrowania incydentów i czatu w czasie rzeczywistym. Usługa zapewnia dostęp do specjalistycznych zasobów technicznych ze specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i lub oprogramowanie w kontekście konkretnego obciążenia i pozwala uniknąć spędzania czasu przez Klienta na odpowiadaniu czasami na niepotrzebne pytania dotyczące selekcji lub uprawnień.

  • HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wytyczne techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.
  • Centrum wsparcia HPE zapewnia ulepszone i spersonalizowane cyfrowe środowisko, które pomaga Klientom zarządzać ich zasobami poprzez rozpoznawanie różnych produktów zainstalowanych w środowisku Klienta oraz wzajemne oddziaływanie tych produktów. Nowe narzędzia samoobsługowe umożliwiają Klientom wykonywanie określonych czynności bez konieczności otwierania incydentu wsparcia, a także udostępniają portal z wyselekcjonowanymi zasobami wiedzy. HPE Tech Care zapewnia dostęp do zasobów HPE, które pomogą osiągnąć doskonałość operacyjną i optymalizację wydajności od brzegu do chmury.

Telefoniczny dostęp do ekspertów

  • Klienci mogą kontaktować się z pomocą techniczną HPE przez telefon 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby rejestrować zdarzenia związane z pomocą techniczną. Czasy reakcji będą zależeć od poziomu usług objętego produktem.
  • 15-minutowa rozszerzona reakcja 24x7 (poziomy usług o znaczeniu krytycznym i podstawowym) W przypadku incydentów o znaczeniu krytycznym 1 HPE dąży do połączenia Klienta ze specjalistą ds. produktu lub oddzwonienia w ciągu 15 minut.
  • W przypadku wszystkich innych incydentów HPE może skontaktować Klienta ze specjalistą ds. produktu lub oddzwonić do Klienta w ciągu godziny.
  • Standardowa reakcja w ciągu 2 godzin (podstawowy poziom obsługi) W przypadku połączeń dotyczących produktów objętych podstawową umową serwisową firma HPE zapewnia odpowiedź telefoniczną w ciągu 2 godzin od specjalisty ds. produktu w oknie serwisowym.

Czat ekspertów online i odpowiedź na forum ekspertów

  • Klienci mogą zainicjować czat online ze specjalistycznym zasobem technicznym, aby zadać pytania, uzyskać pomoc lub ogólne wskazówki techniczne. Zapewniony jest internetowy czat ekspercki, dzięki któremu Klienci mogą szybko uzyskać odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące ich produktów HPE.
  • Złożone pytania, które wymagają szczegółowych odpowiedzi, mogą w razie potrzeby zostać podniesione do obsługi incydentów. Czat online z ekspertami jest ograniczony wyłącznie do języka angielskiego i jest dostępny w okresie świadczenia usługi.

Odpowiedź na forum ekspertów:

  • Klienci mogą publikować pytania, problemy lub omawiać korzystanie z produktów na forach społeczności HPE. Specjaliści ds. produktów HPE odpowiadają w ciągu dwóch dni roboczych na wszelkie nierozwiązane pytania zgłoszone na oficjalnym forum społeczności HPE dotyczącym produktów objętych usługami pomocy technicznej HPE.
  • Tam, gdzie posty poruszają tematy, które należy rozwiązać w ramach standardowych procesów wsparcia, HPE prosi o utworzenie formalnego incydentu wsparcia i postępuje zgodnie ze standardowymi procesami zarządzania incydentami HPE.
  • Odpowiedź specjalisty w zakresie zasobów technicznych jest ograniczona wyłącznie do języka angielskiego i wymaga, aby użytkownik był zarejestrowany w Centrum pomocy technicznej HPE i posiadał powiązane umowy serwisowe.
  • Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź stronę hpe.com/services/expertchat lub skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem handlowym HPE.

Ogólne wskazówki techniczne

  • HPE dokłada wszelkich starań, aby zapewnić ogólne wskazówki techniczne w przypadku pytań i zapytań Klienta dotyczących określonych obszarów tematycznych opisanych poniżej, dotyczących obsługi i zarządzania produktami Klienta objętymi HPE Tech Care.
  • Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, sieci WWW i kanałów komunikacji na czacie i podlegają okresowi świadczenia usługi określonemu w umowie serwisowej i będą traktowane jako zdarzenie o poziomie ważności 3.
  • W przypadku powiązania z tematami wyszczególnionymi/opisanymi w dalszej części HPE identyfikuje dokumenty merytoryczne, filmy i artykuły z bazy wiedzy, aby pomóc w poruszanych tematach.

Pomoc HPE InfoSight

  • W przypadku produktów HPE obsługiwanych przez HPE InfoSight (lista dostępna pod poniższym łączem) HPE zapewnia wsparcie i porady dotyczące instalacji, konfiguracji i użytkowania HPE InfoSight.
  • Tam, gdzie narzędzia analityczne zawierają zalecenia zawarte w statystykach obciążenia HPE InfoSight, HPE może zapewnić kwalifikację analizy, zalecenie i ogólne następne najlepsze działania zgodnie z ogólnymi wskazówkami technicznymi.
  • Aby uzyskać więcej informacji na temat HPE InfoSight, zasięgu urządzeń i możliwości, odwiedź stronę infosight.hpe.com

 


Pasuje do:

Bezpieczeństwo IT

  • Czas reakcji: 

    NBD Repair time - gwarantowany czas naprawy na nastepny dzień roboczy

  • Czas trwania: 

    3 lata

  • Godziny zgłoszeń (dni x godziny): 

    7 x 24

  • Rodzaj: 

    On-Site

  • Wersja: 

    Cyfrowa

tel:

12 442 90 62

12 442 90 63

tel/fax: 12 412 35 16
e-mail: zizako@zizako.pl
gg 5037903
skype: karol_ziarkowski

e-mail: robert@zizako.pl
gg 2881126

e-mail: kuba@zizako.pl
gg 19773938

i-Raty - raty online

i-Leasing - leasing online

Example Page